Якщо при виборі товару у Вас виникають додаткові питання, телефонуйте на гарячу лінію. Ми залюбки Вам допоможемо!
Графік роботи:

Пн-Нд: 9:00–19:00

 

0
Мій кошик
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Порівняння
Додайте товари для порівняння

Обмін та повернення

Якщо товар не підходить, ви можете його повернути. Повернути або обміняти товар можна протягом 14 днів після покупки.

На повернення та обмін підлягають усі групи товарів належної якості.

Опис товару належної якості, для якого дозволено повернення та обмін:

  • Товар не був вжитий і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  • Товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;
  • Збережено всі ярлики та заводське маркування;
  • Товар зберігає товарний вигляд та споживчі властивості.

Товари не належної якості обміну та поверненню не підлягають, це товари які:

  • Були в використанні;
  • Товар з дефектами;
  • Товар з неповним комплектом;
  • Товар з подряпинами, сколами, плямами, тріщінами тощо.

 

Повернення та обмін товару здійснюється за допомогою служби доставки 'Нова пошта'

 

1. Упакуйте товар

  • Переконайтеся, що ваш товар належної якості.
  • Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається із кількох частин, потрібно повернути весь комплект. Переконайтеся, що нічого не втратили і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.

2. Адреса для повернення товару

  • Обмін та повернення товару здійснюється службою доставки 'Нова пошта'
  • Адреса та контактні дані для відправки товару:
    м. Одеса
    відділення Нової пошти №86, вул. Скворцова, 24Г
    ФОП Кулікова Ганна В'ячеславівна 0997678202

3. Оплата доставки повернення та обміну товару:

  • Якщо покупець отримав товар з дефектом, не повною комплектацією, компанія компенсує витрати на зворотну доставку товару.
  • Якщо покупцю не сподобався товар, не підійшов розмір, вартість повернення доставки не компенсується.
  • Якщо покупець забрав товар і не перевірив його, при поверненні вартість доставки оплачує клієнт.

4. Як мені повернуть гроші за товар?

  • Після отримання повернення з Вами зв'яжеться менеджер, якому ви повідомите реквізити для повернення коштів;
  • Кошти повертаються на вказану карту протягом 1–3 днів після отримання Вашого повернення.

5. Обмін товару

  • Товар для обміну по замовленню буде відправлено протягом 1-4 робочих після отримання Вашого повернення.
  • Номер експрес-накладної буде надіслано у SMS-повідомленні або повідомленні у Viber.
Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.